O nas

Inštitut za razvoj raketnih tehnologij Spacelink sestavlja ekipa inženirjev naravoslovnih znanosti in tistih, ki bodo to kmalu postali. S svojim znanjem fizike, strojništva, kemije in elektrotehnike razvijamo napredne tehnologije na področju raketne tehnike. Smo mlad in ambiciozen tim z ciljem izdelati raketo, ki bo kot prva v zgodovini Slovenije dosegla rob atmosfere in Zemljino orbito ter s tem naši državi priborila dostop do vesolja. Slovenija bo s tem postala del peščice držav z vesoljskim programom. Naša vizija je v naslednjih petih letih slediti naglemu razvoju in potrebi po izstrelitvah majhnih satelitov ter našo tehnologijo izpopolniti do te mere, da bomo v nizko zemeljsko orbito lahko pogosto, zanesljivo in ugodno utirjali nekaj 10-kg tovore.

Želimo, da želja po napredku postane nov slovenski nacionalni šport. Veliko ljudi si namreč ne predstavlja, da lahko skupina predanih napredno mislečih možganov Sloveniji pribori nov dosežek svetovnega merila, na katerega bomo vsi ponosni.

 

 

Zadnje novice

Test SL-1 za sponzorje

6.8.2017 smo za sponzorje in podpornike pripravili demonstracijo delovanja našega prototipnega motorja SL-1. Tokrat gre posebna zahvala 'Beautiful escape media', za izjemen visokohitrostni posnetek delovanja motorja! Obvezen ogled!    

Test motorja SL -1

10. jun 2017
Več kot leto dni trdega dela in načrtovanja se je končno končno obrestovalo. Posnetek prikazuje srce bodoče rakete Stella-1, hibridni raketni motor SL-1, med obratovanjem pri polni moči. To je prototip 'flight ready' motorja, na katerem se učimo in odpravljamo...

Le še malo nas loči do testa motorja SL-1

27. mar 2017
Februar seveda ni minil brez zapletov. Končno smo našli primernega orodjarja za izdelavo injektorja, ki je zaradi detajlov, ozkih toleranc in trdote materiala velik zalogaj za vsak stroj. Ta trodelni kos iz nerjavečega jekla bo poskrbel za razprševanje tekočega kisika...

Rezervoar za tekoči kisik

05. jan 2017
V preteklih tednih smo posebno pozornost posvečali rezervoarju za tekoči kisik, ki bo prenašal visok tlak in temperaturo -180°C. Rezervoar je stružen iz nerjavečega jekla, nato pa zavarjen po TIG postopku.  Zaradi velike reaktivnosti tekočega kisika bomo rezervoar pred uporabo...

Varnost je na prvem mestu

25. nov 2016
Na inštitut so prispeli elektromagnetni ventili, ki bodo usmerjali tekoči kisik v zgorevalno komoro motorja SL-1. Tako bo ekipa lahko motor med statičnimi testi varno prižigala in ugašala na daljavo.